رئیس صنعت، معدن و تجارت گیلان بر ضرورت افزایش مبادلات تجاری و نفوذ صادراتی در کشور‌های حاشیه خزر و همسو با نظام تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در نشست هیات رئیسه اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان با مجمع نمایندگان مردم شریف گیلان در محل اتاق بازرگانی در شهر رشت گفت: کوبنده‌ترین پاسخ به تحریم‌های غربی، افزایش مبادلات تجاری و نفوذ صادراتی در کشور‌های حاشیه خزر و همسو با نظام است.

وی افزود: در نشستی که با اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گیلان داشتیم، مقرر شد موانع صادراتی و تجاری گیلان با کشور‌های هدف توسط متخصصان و تجار احصاء و دسته بندی با موضوعات مختلف، استخراج شود و برای رفع آن از تمامی ظرفیت‌های محلی، استانی و ملی به ویژه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، از منظر قانونی استفاده شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گیلان نحوه رسیدگی اظهارنامه‌های مالیاتی و لزوم تعامل بیشتر جهت ترانزیت و امور گمرکی را از مباحث مطرح شده در این نشست عنوان و تصریح کرد: این موارد با حضور مدیران مرتبط جهت دستیابی به راهکار‌های قانونی رفع مشکلات مطرح و نقطه نظرات نمایندگان مجلس ارائه و مقرر شد برخی موارد تا کسب نتیجه قانونی دنبال شود.

انتهای پیام/ع

افزایش مبادلات تجاری و نفوذ صادراتی، کوبنده‌ترین پاسخ به تحریم‌های دشمن

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.