دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ۴ شهر مازندران

شکارچیان غیرمجاز در شهر‌های چالوس، کلاردشت، بابل و کیاسر دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: در چالوس ماموران یگان حفاظت محیط زیست درپی گزارش دریافتی مبنی بر خرید، فروش و نگهداری تروفه‌های تاکسیدرمی شده در اطراف  شهر مرزن آباد چالوس بلافاصه به محل اعزام وباداشتن حکم قضایی منزل یک متخلف را بازرسی و ۳ تروفه تاکسیدرمی شده (خرس قهوه‌ای نا بالغ - عقاب - شاخ و پوست سر مرال) راکشف وضبط و متخلف باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست کلاردشت درحین گشت وکنترل در منطقه مکارود شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق وتعدادی فشنگ دستگیرکردند.

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل درحین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف وضبط کردند.

 ماموران یگان حفاظت محیط زیست کیاسر درحین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی از سه شکارچی غیرمجاز لاشه دو راس کل وبز وحشی را کشف وضبط  ومتخلفان از تاریکی شب استفاده نموده ومتواری شدند، تلاش برای دستگیری متخلفین ادامه دارد.

در ماموریت دیگر ماموران اداره پارک ملی کیاسر درحین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی سه شکارچی غیرمجاز را به همراه ۳ قبضه سلاح شکاری و لاشه یک قطعه دارکوب سبز و یک عدد توکا دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. در ادامه ماموران این پارک ملی کومه شکارچیان در آببندان کرسام راتخریب کردند.

همچنین مامورران پارک ملی کیاسر یک متخلف قطع درختان جنگلی را به همراه  یک نیسان چوب قاچاق درحوزه استحفاظی پارک ملی دستگیرکردند.

انتهای پیام/ م

شکارچیان ۴ شهر مازندران زیر ذره بین ماموران محیط زیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.