افزایش سقف وام ضروری فرهنگیان در باغملک

مدیر آموزش و پرورش باغملک از افزایش سقف وام ضروری فرهنگیان تا ۲۰ میلیون تومان خبر داد.

مختار نیک، مقام مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارانجوان از اهواز، گفت: از ابتدای امسال همه درخواست های دریافت تسهیلات صندوق فرهنگیان به صورت سیستمی و برخط در سامانه جامع وزارتی ثبت شدند و نوبت دهی نیز بر اساس زمان ثبت نام متقاضیان انجام گرفت.

وی افزود: تا پایان دی ماه همه متقاضیان وام صندوق، تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد و پس از آن روند اعطای تسهیلات به روز خواهد شد و این امکان را خواهیم داشت که سقف تسهیلات را باتوجه به مبلغ سپرده اعضا، تا 20 میلیون تومان افزایش دهیم.

نیک مقام در خصوص درخواست های مساعده اعضای صندوق بیان داشت: سقف اعطای مساعده برای فرهنگیان 2 میلیون تومان و بازپرداخت آن حداکثر 10ماهه مصوب گردید که بر این اساس همه در خواست های متقاضیان  طی آذر و دی ماه پرداخت خواهد شد و پس از آن صندوق فرهنگیان تنها ملزم به پرداخت وام ضروری خواهد بود و مساعده حذف خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش باغملک در پایان گفت: طبق مصوبات شورای صندوق فرهنگیان کاهش سرمایه گذاری و یا افزایش یکباره آن پیش از دریافت تسهیلات ممنوع شد و تا زمانی که اعضا نسبت به تسویه بدهی خود به صندوق اقدام نکنند مجاز به لغو عضویت ، دریافت تسهیلات جدید و حتی تسویه یکباره بدهی خود نیستند.

گفتنی است، طبق دستورالعمل وزارتی و آیین نامه اجرایی صندوق ذخیره فرهنگیان، تسهیلات اعطایی طی 36 و  حداکثر 48 ماه قابل پرداخت خواهد بود.

انتهای پیام/م

توجه به فرهنگیان در باغملک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.