تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان بوشهر

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان بوشهر تا ١٥ دی تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان بوشهربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مازیار هوشمند با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: با توجه به استقبال و تقاضای تعداد زیادی از همکاران و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، و همچنین رقابت مؤثر و حضور هرچه بیشتر اصحاب رسانه استان در این رویداد فرهنگی، با موافقت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دی تمدید شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در پایگاه جشنواره به نشانی www.boushehr.pressfestival.ir بارگذاری کنند.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: جشنواره در سه بخش حرفه ای، موضوعی و ویژه برگزار می‌شود، که بخش حرفه‌ای جشنواره شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش (خبری – تحلیلی – تحقیقی، خبر، تیتر، عکس (خبری – گزارش تصویری)، طنز و کاریکاتور، گرافیک، طراحی و صفحه آرایی است.

مازیار هوشمند با اشاره به این که آثار بخش موضوعی در سه حوزه اقتصاد مقاومتی، محیط زیست و بحران آب و حقوق شهروندی بررسی و داوری خواهد شد، افزود: بخش ویژه این جشنواره با توجه به اهمیت منطقه عسلویه به موضوع «عسلویه، پایتخت انرژی ایران» اختصاص داده شده است.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم پایانی این جشنواره در دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: این مراسم با حضور مقامات فرهنگی کشور، مسئولان استانی، صاحبان رسانه، مدیران مسئول، خبرنگاران و سایر فعالین رسانه‌ای استان در روز ۱۷ بهمن و همزمان با جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

هوشمند تاکید کرد: آثار ارسالی به جشنواره باید از تاریخ ۰۱/۰۷/۹۴ تا ۳۱/۰۶/۹۷ در رسانه‌های دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات (نشریات مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های الکترونیک غیر برخط) که مبدأ فعالیت آنان در استان بوشهر است، منتشر شده باشد و آثار چاپ شده در رسانه‌های لغو مجوز شده، بدون مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات، امکان شرکت در جشنواره را ندارند.

وی همچنین عنوان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر شرکت در بخش حرفه‌ای جشنواره، حداکثر در دو بخش دیگر، و در هر رشته حداکثر با سه اثر در جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/ک

فرصتی دوباره برای ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان بوشهر

برچسب ها: جشنواره ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.