تشکیل ۱۶ پرونده تخلف برای شرکت‌های آسانسور در آذربایجانشرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه خدمات فروش و پس از فروش آسانسور در ۸ ماهه سالجاری ۱۶ مورد پرونده تخلف صنفی برای شرکت‌های فعال در استان تنظیم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی عطاپور معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در این مدت پس از دریافت تعداد ۷۵ فقره شکایت و گزارش مردمی در بخش خدمات فروش و پس از فروش آسانسور و رسیدگی به آن‌ها برای ۱۶ مورد پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با عناوین تقلب در کسب، عدم ایفای تعهد در قبال مصرف کننده و گرانفروشی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ادامه داد: همه موارد شکایات توسط کارشناسان و بازرسان معاونت بررسی و ضمن تشکیل پرونده برای متخلفین، ۲۲ فقره شکایت نیز پس از دعوت از طرفین و بررسی کارشناسی موضوع منجر به رضایت شاکی و مختومه شدن پرونده‌ها گردید که نزدیک به ۵ میلیارد ریال در حق شاکیان عودت و احقاق حق شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در ۸ ماهه امسال به بیش از ۳۰ مورد استعلام در خصوص صدور پروانه یا تمدید آن برای شرکت‌های آسانسور جهت طراحی و مونتاژ پاسخ داده شد.

وی از عزم جدی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای برخورد با تخلفات حوزه خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند در این خصوص هرگونه گزارش و شکایت احتمالی خود را از طریق ستاد خبری ۱۲۴ اطلاع داده و یا بصورت حضوری به معاونت نظارت و بازرسی سازمان مستقر در تبریز، بلوار ۲۹ بهمن، روبروی خیابان جام جم اعلام کنند.

 

انتهای پیام/ش

۱۶ پرونده تخلف برای شرکت‌های آسانسور در آذربایجانشرقی تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار