صعود نماینده فارس به دسته برتر فوتبال رومیز کشور

تیم آباده با پشت سر گذاشتن حریفان دسته یکی، جواز حضور در لیگ برتر فوتبال رومیز کشور را بدست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ایوب زاده رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان فارس بیان کرد: دور برگشت مسابقات دسته یک فوتبال رومیز باشگاه‌های کشور با حضور یازده تیم در کرج برگزار شد و تیم آباده رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان فارس إضافه کرد: محمدعلی خدادادی، محمد نعمت اللهی، احمد نصیری و حسین علی قربانی به مربیگری محمد علی خدادادی اعضای تیم آباده در رقابت‌های دسته یک فوتبال رومیز باشگاه‌های کشور را تشکیل می‌دادند.

گفتنی است در فصل آینده مسابقات دسته برتر فوتبال رومیز باشگاه‌های کشور، تیم‌های حافظیه شیراز و آباده از استان فارس حضور خواهند داشت.

فوتبال دستی یکی از ورزش‌ها و بازی‌های روی میز است و فوتبال دستی را ورزشی تعریف کرده‌اند که معمولاً بین یک یا ۲ نفر روی یک میز مخصوص با آدمک‌هایی که به میله‌هایی وصل شدند انجام می‌شود.

این بازی را می‌توان در فضای باز و در سالن‌های سرپوشیده و حتی در خانه انجام داد، تعداد نفرات این بازی به صورت انفرادی و تیمی برگزار می‌شود و تعداد نفرات هر تیم ۲ نفر است که یک تا ۴ نفر هم می‌توانند ذخیره باشند.

زمان بازی در مسابقات تیمی و انفرادی فوتبال رومیز ورزشکاران در ۵ زمان ۱۵ دقیقه‌ای تعریف شده که زمان استراحت بین هر نیمه ۵ دقیقه است و در هر تایم ورزشکاران می‌توانند ۲ استراحت ۳۰ ثانیه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/ ت

راهیابی فارس به لیگ برتر فوتبال رومیز مردان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار