ترفند عجیب رانندگان تاکسی آنلاین در چین برای گرفتن کرایه +عکس

در این خبر با ترفند عجیب و قابل تامل رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در کشور چین برای دریافت کرایه آشنا می‌شوید.

ترفند عجیب رانندگان تاکسی آنلاین در چین برای گرفتن کرایه+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکسی‌های اینترنتی و آنلاین طی سال‌های اخیر در جوامع مختلف جای خود را در میان مردم باز کرده‌اند و بسیاری از افراد برای تردد و رفت و آمد خود از این تاکسی‌ها بهره‌مند می‌شوند.

هزینه کرایه در تاکسی‌های اینترنتی کمتر از حالت عادی برای مسافران تمام می‌شود و علاوه بر این در دسترس بودن این قبیل تاکسی‌ها دو علت عمده استقبال مردم از تاکسی‌های آنلاین است.

در ایران نیز مردم از اپلیکیشن هایی که در قالب تاکسی‌های اینترنتی و آنلاین به مسافران خدمات ارائه می‌دهند استقبال کرده و روز به روز بر تعداد کاربرانی که به این اپلیکیشن ها اضافه می‌شوند، افزوده می‌شود.

ترفند عجیب رانندگان اپلیکیشن تاکسی آنلاین در چین موضوع قابل تاملی است که این روزها به یکی از مباحث داغ و جنجالی کاربران چینی در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی در این کشور تبدیل شده است.

برخی از رانندگان تاکسی های آنلاین در چین عکس روح و زامبی روی پروفایل خود قرار می‌دهند تا مسافران با دیدن این عکسها سفارش تاکسی خود را کنسل کرده و راننده مبلغ کنسل را دریافت کند.

ترفند عجیب رانندگان تاکسی آنلاین در چین برای گرفتن کرایه+ عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار