صدور مجوز فعالیت برای چهار شرکت تاکسی آنلاین در کرمانشاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از صدور مجوز فعالیت برای چهار شرکت تاکسی آنلاین در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تاکید براینکه هرشرکت تاکسی آنلاین برای فعالیت در کرمانشاه باید مجوز سازمان تاکسیرانی را داشته باشد گفت : درحال حاضر چهار شرکت تاکسی آنلاین اسپات، طپش آنلاین، تاکسی وان و چیتکس در کرمانشاه دارای مجوز فعالیت هستند.

وی گفت : در بحث صدور مجوز اولویت ما فعالیت شرکت های بومی است و تاکسی هایی که کارت شهری دارند می توانند بدون هیج مشکلی در این شرکت ها استخدام شوند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از چهار شرکت تاکسی آنلاین دارای مجوز تنها شرکت اسپات فعالیت دارد و کار جابجایی مسافر در شهر کرمانشاه را انجام می دهد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت این شرکت ها در کاهش درآمد تاکسی های سطح شهر تاثیرگذار است گفت: در همین راستا اولویت استخدام در این شرکت ها با تاکسی های بومی است.

سلیمانی با بیان اینکه فعالیت این شرکت ها رصد می شود گفت: از شهروندان می خواهیم تنها از خودروهای شرکت های دارای مجوز استفاده کنند تا در صورت بروز مشکل احتمالی بتوان رسیدگی و پیگیری لازم را انجام داد .

 

 

انتهای پیام/د

چهار شرکت تاکسی در کرمانشاه دارای مجوز فعالیت هستند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تاکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار