استاندارد سازی پروژه‌های هلال احمر در اولویت واحد عمران

سرپرست جمعیت هلال احمر فارس گفت: اصولی سازی و رعایت استاندارد‌های موجود از اصلی‌ترین مواردی است که می‌بایست واحد عمران جمعیت استان در دستور کار قرار دهد.

استاندارد سازی پروژه‌های هلال احمر در اولویت واحد عمرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسین درویشی سرپرست جمعیت هلال احمر فارس با حضور در شهرستان فسا ضمن بازدید از روند اجرای پروژه آموزشی در حال ساخت شعبه این شهرستان، گفت: اصولی سازی و رعایت استاندارد‌ها ی موجود از اصلی‌ترین مواردی است که می‌بایست واحد عمران جمعیت استان در دستور کار خود قرار دهد.

وی، از پیگیری ویژه جهت اجرای هر چه بهتر این پروژه خبر داد و افزود: با پیگیری‌هایی که صورت خواهد گرفت سعی میکنیم تا در اولین فرصت پروژه آموزشی هلال احمر شهرستان فسا را به بهره برداری برسانیم.

درویشی به ماموریت‌های جمعیت هلال احمر اشاره و بیان کرد: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر تسکین آلام افراد است و این موضوع در زمان‌های غیر از بحران نیز با برپایی کاروان‌های سلامت توسط اعضای داوطلب این سازمان میتوان مشاهده کرد.

امام جمعه فسا با اشاره به فعالیت‌های چشم گیر هلال احمر، گفت: جمعیت هلال احمر یک نیروی مردمی است و مشکلات مردم را بهتر درک و در راستای تسکین آلام آن‌ها تلاش میکند و همین باعث شده است تا مردم اعتماد کاملی به این سازمان داشته باشند.

حجت الاسلام جمالی زاده همچنین خواستار تکمیل پروژه آموزشی هلال احمر این شهرستان شد و اظهار کرد: با تکمیل و راه اندازی این پروژه آموزشی میتوان مردم را به سمت و سوی هلال احمر سوق داده و آن‌ها را به این خانواده بزرگ اضافه کرد.

وی گفت: در شهرستان‌ها نجاتگران و امدادگران بازوان توانمند ائمه جمعه و فرمانداران هستند و این تعامل میتواند بر خدمات رسانی به مردم بیافزاید.

بازدید از ساختمان شعبه انبار امدادی و مهمانسرای جمعیت هلال احمر شهرستان فسا از دیگر برنامه‌هایی بود که سرپرست جمعیت استان در سفر یکروزه خود به این شهرستان انجام داد.
انتهای پیام/م

سفر سرپرست جمعیت هلال احمر فارس به فسا

برچسب ها: هلال احمر ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار