سرهنگ جهانی خبر داد

آدم ربایی سرانجام راه اختلاف مالی

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد، از شناسایی و دستگیری آدم ربائی خبر داد که برای حل اختلاف مالی، همسر دوستش را محبوس و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای رهایی وی درخواست کرده بود.

آدم ربایی سرانجام راه اختلاف مالیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رسول جهانی رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد، اظهار کرد: در سوم آذرماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری اعلام کرد که همسر ۳۲ ساله‌اش پس از خروج از منزل تاکنون به محل سکونتشان بازنگشته است و به تماس‌های تلفنی وی و خانواده‌اش پاسخی نمی‌دهد.

وی افزود: با آغاز تحقیقات ماموران مطلع شدند که شاکی پیامکی با مضمون مطالبه ۲۰۰ میلیون تومانی در قبال آزادی همسرش دریافت کرده است.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: همزمان با مشخص شدن موضوع آدم ربایی و تلاش برای اخاذی ۲۰۰ میلیون تومانی از شاکی، در نهم آذر ماه طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع درگیری مابین زن و مردی در محدوده خیابان شقایق به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد اعلام شد که بلافاصله نزدیکترین تیم گشت کلانتری برای بررسی موضوع در محل حاضر شد.

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد عنوان کرد: با حضور ماموران کلانتری در محل، زن جوانی به مأموران مراجعه و اعلام کرد که ۳ روز قبل در منزل بودم که ناگهان زنگ منزل به صدا در آمد، پشت آیفون یکی از دوستان همسرم را دیدم و چون او را می‌شناختم، در را برایش باز کردم، با ورود این شخص به منزل ناگهان وی شروع به ضرب و جرح من کرد و به زور مرا سوار خودرو خود کرد و به مکانی نامشخص برد.

زن جوان در ادامه اظهارات خود به ماموران کلانتری، گفت: این شخص من را در منزلی در محدوه عبدل آباد به مدت سه روز حبس کرد و تلاش‌های من نیز برای فرار فایده‌ای نداشت، تا اینکه طی این مدت متوجه شدم او از همسرم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان در قبال آزادی من درخواست کرده است. تاکنون چندین مرتبه برای فرار اقدام کردم و هربار متهم مانع می‌شد، اما امروز از غفلت وی استفاده کردم و موفق به فرار شدم و خود را به کلانتری رساندم، اما این شخص قصد ربودن مجدد مرا داشت که اینبار با او درگیر شدم.

سرهنگ جهانی با اشاره به اعتراف صریح متهم به ارتکاب آدم ربائی، افزود: متهم اعتراف کرد که با همسر فرد ربوده شده اختلاف مالی دارد و با این انگیره همسر دوستش را ربوده است.

وی افزود: در حال حاضر متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار