آغاز جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در خوزستان

سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران همزمان با سراسر کشور در سینما ساحل اهواز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ناصر چنانی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و تعدادی از مسئولان و هنرمندان در سینما ساحل اهواز آغاز به کار کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم در آینده سینمایی قابل قبول، مطلوب و پیشرو داشته باشیم باید در حوزه فیلم کوتاه سرمایه‌گذاری ویژه‌ای صورت گیرد فیلم کوتاه بی‌واسطه به جامعه و کشور متصل است و خیلی از حاشیه‌های سینمای داستانی بلند را ندارد.

چنانی عنوان کرد: فیلمساز به صورت آزادانه و خالص‌ به دنیایی از تجربیات نو دسترسی پیدا می‌کند و به همین دلیل فیلم کوتاه هر کشور دریچه‌ای به احوالات آن جامعه است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان داشت: جشنواره فیلم کوتاه با موضوعات مختلفی از جمله داستانی، پویانمایی، و موضوعات دیگر برگزار شد و وجود این گونه موضوعات در فیلم‌ها می‌تواند به گسترش فرهنگ‌سازی و شناساندن آن‌ها به مخاطبان تأثیرگذار بوده و به شکل گیری یک جریان اخلاقی در سینمای کوتاه ما کمک کند.

وی افزود: سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در خوزستان نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.

انتهای پیام/م

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در خوزستان آغاز به کار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.