فرهنگ سازی عفاف و حجاب با خانواده

فرمانده انتظامی مازندران گفت: خانواده و مدرسه بیشترین نقش را در حوزه فرهنگ سازی و آموزش دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ۳۰۰ مصوبه با موضوع عفاف و حجاب به ۲۶ دستگاه ابلاغ شد، گفت: در این میان تنها ۲۰ مصوبه مربوط به نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب پلیس باید در ایستگاه آخر باشد، افزود: به دلیل عدم اجرای وظایف قانونی دستگاه‌های مسئول، امروز نیروی انتظامی هم در ایستگاه اول و هم در ایستگاه آخر حضور دارد.

سردار میرفیضی گفت: نیروی انتظامی براساس مطالبات مردم، متدینین، مراجع و علما با توجه به وظیفه خود در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه دارد با هرگونه ناهنجاری و اقداماتی که می‌تواند به جامعه آسیب بزند و ما را از مسیر ارزش‌های خود خارج کند، مقابله کرده و در برابر آن ایستادگی خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در حوزه فرهنگ سازی و آموزش خانواده و مدرسه بیشترین نقش را دارند، افزود: خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی جامعه باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه دشمنان نظام با ترویج بی وبند و باری و استفاده از ابزار رسانه و شبکه‌های اجتماعی کانون خانواده‌ها را هدف قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه در کنار اقدامات سلبی پلیس، اقدامات ایجابی نیز وجود دارد، گفت: معتقدیم پیشگیری اجتماعی و فرهنگ سازی، آگاه سازی مخاطبان و استفاده از تمام ظرفیت‌ها نقش مهمی در کاهش امر و نهی در حوزه عفاف و حجاب دارد.
انتهای پیام/آ

نقش خانواده و مدرسه در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار