در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پایان فیلمبرداری «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» در ترکیه/ متقاضی حضور در جشنواره سی و هفتم

مهرداد غفارزاده کارگردان سینما از اتمام فیلمبرداری بخش ترکیه فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» خبر داد.

مهرداد غفارزاده کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود  گفت: فیلمبرداری بخش ترکیه فیلم «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» در ۲۵ جلسه به پایان رسیده است.هم اکنون پیش تولید بخش ایران این اثر آغاز شده و بقیه آن از هفته آینده فیلمبرداری می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب تهران و ترکیه به عنوان لوکیشن‌های فیلم افزود:  تدوین همزمان این فیلم آغاز شده است و فرم حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را پر کردیم که امیدواریم به جشنواره برسد.

غفارزاده بیان کرد: فیلم «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» به تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان تولید مشترک ایران و ترکیه است که نویسندگی آن را یک گروه ایرانی و ترکیه‌ای انجام داده و سرمایه گذاران آن بابک بهروش و سارا احمدی هستند.

این کارگردان با بیان اینکه در این فیلم از بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای استفاده شده ،گفت:بازیگران اصلی این فیلم پژمان بازغی، افسانه پاکرو، یوسف چیم، علی بوراک جیلان هستند.

گفتنی است؛ قصه فیلم «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی مهرداد غفارزاده درباره یک جوان ترکیه‌ای است که به طور تصادفی از طریق فضای مجازی وارد عالم موسیقی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فیلم «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.