پارسایی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

حضور نوبخت در نشست فراکسیون امید/ توضیحات رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره لایحه بودجه 98

عضو شورای مرکزی فراکسیون مجلس جلسه امروز صبح این فراکسیون را با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه تشریح کرد.


حضور نوبخت در نشست فراکسیون امید/ توضیحات رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره لایحه بودجهبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه صحن علنی امروز(سه‌شنبه 13 آذر ماه)‌ با اشاره به جلسه امروز صبح فراکسیون امید با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: لایحه بودجه سال 98 و تمهیداتی که دولت در این لایحه دیده، توسط نوبخت برای نمایندگان تشریح شد و اعضای فراکسیون هم نظرات خود را درباره بودجه ارائه کردند.

وی تصریح کرد:‌ بر اساس نظر اعضای فراکسیون امید بودجه سال 98 باید در برخی موارد مدیریت شود و جمع بندی لازم صورت بگیرد، زیرا با وجود بحث تحریم‌ها و احتمال کاهش بودجه باید برنامه ریزی جدی و عملیاتی وجود داشته باشد.

پارسایی تأکید کرد: بحث بسته‌های حمایتی از افراد آسیب پذیر هم در این جلسه مطرح شد و در بودجه سال 98 سعی شده تا بین 10 تا 15 هزار میلیارد تومان برای این موضوع در نظر گرفته شود.

عضو فراکسیون امید گفت: نوبخت در این جلسه واقعیاتی درباره بودجه 98 به نمایندگان ارائه کرد و قرار شد جزئیات بیشتر در صحن علنی مجلس ارائه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار