کلانی: باید مشکل قانون کپی رایت در کشورمان حل شود/ خصوصی سازی امکان پذیر نیست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: باید مشکل قانون حق کپی رایت در کشورمان حل شود و این موضوع به باشگاه‌هایی که خصوصی سازی شده اند ضربه خواهد زد.

کلانی:قانون کپی رایت در کشورمان وجود ندارد/خصوصی سازی امکان پذیر نیستحسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات و مباحث  جلسه روز گذشته مسئولین باشگاه و شرکت پیشکسوتان پرسپولیس گفت: به تازگی خرید باشگاه پرسپولیس توسط پیشکسوتان این تیم با جه بدی در رسانه ها منتشر شده است و شرکت پیشکسوتان نمی خواهد باشگاه پرسپولیس را ندارد چراکه  هیچ شرکت خصوصی توان خرید این تیم و یا تیم هایی همانند استقلال را که میلیون ها هوادار دارد را در اختیار ندارد.

کلانی ادامه داد: دولت هیچگاه به صورت کامل 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را واگذار نخواهد کرد و همیشه شرایط خاص 2 باشگاه را مد نظر خواهد گرفت. باشگاه های استقلال و پرسپولیس با زندگی اجتماعی مردم ایران در آمیخته شده و واگذاری آن ها به غیر می تواند شرایط سخت و مسائل و نکات فراوانی را به همراه داشته باشد. باشگاه پیشکسوتان در تلاش است تا برای راحتی وزارت ورزش و جوانان و همچنین عموم مردم باشگاه پرسپولیس را مدتی چند ساله و معلوم در اختیار داشته باشد که می توان به نوعی بحث اجاره باشگاه ها را عنوان کرد.ما تنها به فکر باشگاه فوتبال پرسپولیس هستیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: چندین سال پیش نیز بحث خصوصی سازی سرخابی ها شروع شده بود اما بازهم خصوصی سازی انجام نشد. حتی این امکان وجود دارد افرادی با خرید سهام 2 باشگاه بتوانند روند خصوصی سازی را انجام دهند اما حواشی و مسائلی که پس از این موضوع به وجود می آید از جمله بلیت فروشی و حق سهم و ... را نمی توان به آسانی اداره نمود.

قانون کپی رایت در کشورمان رعایت نمی شود/ خصوصی سازی امکان پذیر نیست

کلانی بیان کرد: در کشورمان قانون کپی رایت رعایت نمی شود و همین موضوع به باشگاه هایی که خصوصی سازی شده اند و از خود درآمد دارند ضربه خواهد زد. شرکت پیشکسوتان پرسپولیس نیز روز گذشته جلسه ای را با مسئولان این باشگاه برگزار کرد تا هماهنگی هایی میان 2 طرف صورت گیرد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: علی پروین نیز به عنوان شخص اول از سوی شرکت پیشکسوتان پرسپولیس بارها عنوان کرده است که ما تنها به دنبال کمک به تیم پرسپولیس هستیم و حتی از طرفداران 2 آتیشه نیز در این راه کمک خواهیم گرفت. وزارت ورزش و جوانان کشورمان تابع قوانین مجلس است و طبق قوانینی که تصویب شده هیچ فردی به آسانی نمی تواند خریدار باشد.


بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: صد در صد سهام پرسپولیس و استقلال واگذار می شود/ پیشکسوتان برای خرید سهام اعلام آمادگی کردند

عابدینی: حسینی در اوج خداحافظی کرد/ شرکت پیشکسوتان توانایی خرید پرسپولیس را دارد

درودگر: فوتبال تجاری نشود، همیشه بدهکار هستیم/ وظیفه توزیع درآمد با خزانه دار سازمان لیگ است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار