آخر هفته بارانی در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت فردا وارد استان شده  و به صورت بارش باران و در ارتفاعات ریزش برف فعال است.

آخر هفته بارانی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شهرام حکیمی کارشناس اداره کل هواشناسی همدان بیان کرد: آسمان استان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و نسیم صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: در نقشه های پیش یابی هواشناسی، سامانه بارشی از عصر فردا  آسمان استان را فرا می گیرد و تا روز جمعه در استان اثر خود را می گذارد.

حکیمی ادامه داد: بارش ها به صورت باران و در ارتفاعات به صورت برف است و در برخی از نقاط ممکن است موجب آبگرفتگی معابر شود.

وی اظهار داشت: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته سه درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر 11 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان افزود: ملایر با 14 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و همدان، رزن و قهاوند با سه درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین شهرهای استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده اند.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

انتهای پیام /  

سامانه بارشی وارد همدان می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.