تسهیلات یکهزار و ۵۷ طرح اشتغال روستایی لرستان پرداخت شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود ۶ درصد به یکهزار و ۵۷ طرح روستایی استان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی آشتاب مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت : مبلغ پرداختی به این تعداد طرح یکهزار و ۷۶۵ میلیارد ریال است و با بهره برداری از آن‌ها سه هزار و ۹۷۸ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: این رقم تسهیلات پرداخت شده فراتر از سهم اختصاص یافته لرستان بوده که با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته محقق شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در بخش اشتغال روستایی سال گذشته ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در نظر گرفته و یکهزار و ۶۵۰ میلیارد ریال آن تخصیص داده شد.

آشتاب ادامه داد: در این راستا سه هزار و ۱۹۰ طرح با تسهیلات مصوب چهار هزار و ۷۷۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۹ هزار و ۴۷۵ نفر معادل ۲ برابر سهم استان به بانک معرفی شد تا در صورت بروز مشکل برای هر یک از طرح ها، بتوان طرح‌های آماده را در کوتاهترین زمان جایگزین کرد.

وی تصریح کرد: بعد از بررسی‌های صورت گرفته در نهایت یکهزار و ۵۷ طرح انعقاد قرارداد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طرح‌های اشتغال روستایی در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی هستند که در قالب آن تسهیلاتی با نرخ سود ۶ درصد و با هدف پیشگیری از مهاجرت روستائیان و تحقق مهاجرت معکوس به متقاضیان اعطا می‌شود.

انتهای پیام /پ

پرداخت تسهیلات طرح اشتغال روستایی در لرستان 

 

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.