مهار آتش سوزی یک واحد منزل در ساری

با تلاش آتش نشانان ایستگاه ۶ و یک آتش نشانی ساری آتش سوزی در طبقه پنجم آپارتمان مسکونی مهار شد.

محسن نصریان رئیس ایستگاه ۶ آتش نشانی ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی در طبقه پنجم آپارتمان مسکونی به سامانه ۱۲۵ بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۶ و یک با هماهنگی ستاد فرماندهی عملیات، به کوی ولایت فقیه، کوچه شهید لطفی، آپارتمان هلیا اعزام شدند.

وی افزود: آتش از قسمت اسپیلت اتاق پذیرایی شروع شده بود و در مجاورت آن به تلویزیون و میز  آن سرایت کرد و در حال گسترش بود.

نصریان گفت: آتش نشانان با توجه به فاصله تقریباً ۳۰۰ متری از محل حادثه در کمتر از یک دقیقه در محل حاضر شدند و بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات انفرادی و ورود به محل در کمترین زمان حریق را اطفا کردند.

رئیس ایستگاه ۶ آتش نشانی ساری با اشاره به اقدام سریع آتش نشانان در جلوگیری از سرایت آتش به نقاط مجاور، افزود: در محل حادثه به کسی آسیبی نرسید، ولی متاسفانه این حادثه موجب دود گرفتگی ساختمان و بروز خسارت مالی شد.

نصریان با تاکید بر رعایت تمامی موارد ایمنی از سوی شهروندان، در خصوص علت آتش سوزی گفت: علت اصلی وقوع آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ م

وقوع آتش سوزی در طبقه پنجم آپارتمان مسکونی در ساری

برچسب ها: آتش نشانی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار