گرشاسبی: برای رسیدن به صدر باید ذوب آهن را شکست دهیم/ با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده ایم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: بازی سختی مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان خواهیم داشت و اگر می خواهیم به صدر جدول برسیم باید در این بازی پیروز شویم.

گرشاسبی: برای رسیدن به صدر باید ذوب آهن را شکست دهیم/ با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده ایمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پیش از آغاز بازی این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان در مورد این بازی گفت: بازی سختی مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان خواهیم داشت و اگر می خواهیم به صدر جدول برسیم باید در این بازی پیروز شویم.

او در مورد اجرای قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته گفت:  من تابع قوانین هستم و هر تصمیمی که گرفته شود لازم الاجرا خواهد بود.

گرشاسبی در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با مرتضی پورعلی گنجی گفت: ما تا الان با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده ایم و این کار خلاف اصول اخلاق حرفه ای است. بعد از انجام 2 بازی باقی مانده از لیگ برانکو لیست نفراتی که می خواهد به تیم اضافه شوند را به ما می دهد  ما  نیز برای جذب آنها وارد مذاکره خواهیم شد.

او درمورد خصوصی سازی 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: با خصوصی سازی تیم های استقلال و پرسپولیس موافق هستم. باشگاه پرسپولیس، باشگاه سرمایه داری نیست و ما حتی یک ریال هم از دولت کمک نمی گیریم. بنابراین امیدوارم که خصوصی سازی این 2 تیم عملی شود تا ما بتوانیم مشکلاتمان را رفع کنیم.

گرشاسبی در مورد ادامه فصل گفت: امیدواریم در نیم فصل دوم با بازیکنان جدید که به تیم اضافه می شوند در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

صحبتهای گرشاسبی پیش از بازی با ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار