جهاد با دشمن،تنها راه نجات جامعه

دبیر یادواره شهدای خراسان جنوبی گفت:تنها راه نجات جامعه،جهاد با دشمن و مقابله با کسانی است که در مقابل ارزش های اسلامی می ایستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سردار علی مولوی حقیقی دبیر یادواره شهدای خراسان جنوبی مقیم مشهد صبح امروز در اجلاسیه شهدای خراسان جنوبی مقیم مشهد گفت:فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

وی با بیان اینکه همکاران با شور و شوق کار یادواره‌ شهدا را آغاز کردند، افزود: روحانیت، اندیشه‌های ناب اسلام و مطیع ولی فقیه هستند و نقش بسزایی در پیروزی دوران دفاع مقدس داشتند.

سردار علی مولوی حقیقی گفت: یادواره شهدا را به صورت مردمی شکل دادیم و مردم این یادواره‌ها را مدیریت می‌کنند و این پنجمین همایشی است که مؤسسه علمی، فرهنگی و آموزشی کار جهادی انجام می‌دهد و این جای قدردانی دارد.

دبیر یادواره شهدای خراسان جنوبی با بیان اینکه همه ما خود را مدیون خون شهدا می دانیم، افزود: به طور قطعی راه شهدا، راه درستی است و به این ایمان داریم که خون شهدا هدر نمی رود.

وی اظهار کرد: تنها راه نجات جامعه، جهاد با دشمن و مقابله با کسانی است که در مقابل ارزش های اسلامی می ایستند لذا باید وظیفه خود را به درستی ادا کنیم و پس از این یادواره به جامعه پیامی داشته باشیم.

سردار علی مولوی حقیقی بیان کرد: باید بتوانیم در مسیر سیاست های کلی رهبری و راه و وصیت شهدا قدم برداریم و راه آن ها را دنبال کنیم.

انتهای پیام/غ

زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.