مرادی: کسب مدال طلا در رقابت‌های دوومیدانی آسیایی دور از دسترس نیست

دونده ملی پوش کشورمان گفت: چند ماه پیش در بازی‌های آسیایی جاکارتا دوم شدم و می‌خواهم در رقابت‌های قهرمانی قاره کهن رنگ مدالم را طلایی کنم.

امیر مرادی دونده ملی پوش کشورمان در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین شرایطش اظهار داشت: چند روزی می‌شود تمرینات را در شهر یاسوج و زیر نظر فدراسیون دوومیدانی آغاز کرده ایم. در این مرحله از اردو من و امیر مرادی حضور داریم هر چند که فدراسیون به ما اعلام کرده قرار است چند نفر دیگر به ما اضافه شوند، اما هنوز که این اتفاق نیفتاده است. خوشبختانه با تمریناتی که پشت سر گذاشته ایم فعلأ آمادگی ام بسیار بالاست. دور از انصاف است اگر نگویم که برادرم موجب شده تا به این سطح از توانایی برسیم و اگر تلاش‌های شبانه روزی او نبود من نمی‌توانستم در این جایی که هستم، باشم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد و از اهمیت به سزایی برخوردار است به احتمال فراوان در یک یا دو مسابقه بین المللی سطح بالا شرکت خواهیم کرد تا بتوانیم میزان آمادگی مان را بالا ببریم، البته در این رابطه هنوز سجاد مرادی برنامه دقیقی به ما اعلام نکرده است که در چه رقابت‌هایی حضور خواهیم یافت. از سوی دیگر به دلیل اینکه چند ماه پیش در بازی‌های آسیایی جاکارتا حائز جایگاه دومی گردیدم دنبال این هستم تا در قطر بتوانم رنگ مدالم را از نقره به طلا ارتقا دهم تا کادو خوبی را به مردم کشورم و مربی ام هدیه دهم. شرایط بدنم نسبت به گذشته در وضعیت بهتری قرار دارد.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی در در ادامه تصریح کرد: شاید خیلی‌ها فکر کنند با وجودی رقابت‌های قهرمانی آسیا در قطر برگزار خواهد شد، اما شانسی نداریم تا نتایج درخشان اودیشا را در دوحه هم تکرار یا حتی به آن نزدیک شویم، ولی باید بگویم در طول این مدت بیکار ننشسته ایم همه تلاش خود را می‌کنیم تا خوش رنگ‌ترین مدال‌ها را برای ایران بگیریم، هر چند که نتیجه به روز مسابقه و دیگر اتفاقات بستگی دارد که چه عملکردی می‌توانیم بر جای بگذاریم.

مرادی در مورد مسابقات کسب سهمیه المپیک هم گفت: فکر می‌کنم کمی قوانین المپیک تغییر کرده است، قرار است ۴۵ تا ۵۰ نفر برتر رنکینگ جهانی جواز حضور در المپیک را کسب کنند. مسابقات انتخابی المپیک از اردیبهشت سال آینده شروع می‌شود و من دنبال این هستیم که در قهرمانی آسیا یا قهرمانی جهان که در قطر برگزار می‌شود ورودی را کسب کنم. بالاخره حضور در رویداد بزرگی مانند المپیک یک افتخار ویژه برای هر دونده‌ای محسوب می‌شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. البته تحقق بخشیدن چنین امری به راحتی نیست، ولی تلاش می‌کنم با رهنمون‌های مربی ام این امر را میسر سازم المپیکی شوم.


بیشتر بخوانید:

مسئول دفتر صالحی امیری مشکل ساز شد/ غیاثی: این افراد غیر ورزشی باعث کدورت و درگیری با ورزشکاران می‌شوند

میزان پرداختی تیم های دو و میدانی به ورزشکاران چقدر است؟


انتهای پیام/

اظهارات مرادی درباره شرایط پیش رو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.