ظرفیت های اقتصادی و کار آفرینی استان همدان با سفیر اتریش بررسی شد .

نشست فعالان اقتصادی استان همدان با سفیر کشور اتریشبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وهب مختاران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت:خواستار تبادل تجربیات و اطلاعات با موسسات صاحب صلاحیت در زمینه صنعت گردشکری هستیم.

وی  بیان داشت: استفاده از تکنولوژی شبیه ساز در زمینه جوشکاری و سایر مسائل در حوزه تخصص کشور اتریش به این سازمان نیز انتقال داده شود.

وی همچنین خواستار  انتقال تجربیات در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار شد.

در ادامه سفیر اتریش هدف از حضورش در همدان را شروع همکاری در حوزه های مختلف گردشگری، صنعتی، فرهنگی، کشاورزی و اقتصادی دانست

اشتفان شولتز گفت : در گذشته همکاری صنعتی بین کشور اتریش با شرکت فولاد ویان همدان وجود داشته و اکنون گسترده تر از قبل می خواهیم روابط دو کشور بر پایه اقتصاد و سرمایه گذاری در بخش های مختلف انجام شود.

سفیر اتریش در تهران ادامه داد: انتقال تجربه، قدرت و توان بنگاه های بزرگ و کوچک به ویژه بخش خصوصی در عرصه های مختلف می تواند در تحول اقتصادی دو کشور مثمرثمر باشد.

سفیر اتریش با استقبال از همکاری در زمینه کشاورزی به ویژه ایجاد و تولید انرژی های تجدید پذیر گفت : پیش از این نیز یک شرکت بلغارستانی با مدیریت اتریشی در حوزه انرژی های نو با همدان همکاری داشته و این روابط توسعه یابد.

انتهای پیام/ا

نشست فعالان اقتصادی استان همدان با سفیر کشور اتریش

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، اتریش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.