رفعتی: پرسپولیس هم مانند تیم‌های دیگر لیگ از اشتباهات داوری بهره برده است

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: عملکرد داوران بیش از اینکه به پرسپولیس ضربه زده باشد به سود این تیم بوده است.

رفعتی: پرسپولیس هم مانند تمام تیم های دیگر لیگ برتر از داوری سود برده است/ داور بازی این تیم با سپاهان تحت تاثیر قرار نمی گیردداود رفعتی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات برانکو ایوانکوویچ علیه کمیته داوران پس از بازی مقابل ذوب آهن و اینکه برخی عوامل نمی‌خواهند پرسپولیس برای سومین بار متوالی قهرمان شود، بیان کرد: شنبه هفته آینده جلسه آنالیز دیدار پرسپولیس و ذوب آهن برگزار خواهد شد و در این جلسه عملکرد مهدی سید علی (داور بازی) و کمک هایش را بررسی می‌کنیم. با این وجود درست نیست مربیانی مانند برانکو پس از هر دیدار همه را زیر سوال ببرند.

او ادامه داد: شاید بیشتر از آن که داوری‌ها در این فصل به ضرر پرسپولیس بوده باشد به سود این تیم بوده و اینگونه نیست که تمام اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس بوده باشد. بهتر است سرمربی پرسپولیس به دیدار‌هایی که داوری به سود تیمش بوده است هم اشاره کند.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال بیان کرد: ما نمی‌خواهیم اشتباهات داوران را توجیه کنیم، اما اینگونه نیست که آن‌ها از روی عمد و تنها به سود یک تیم سوت زده باشند. در کلاسی هم که روز گذشته برای داوران الیت برگزار کردیم مشخص شد تمام تیم‌ها از اشتباهات داوری سود کرده اند.

رفعتی درباره احتمال شکایت باشگاه پرسپولیس از مهدی سید علی گفت: تاکنون که نامه‌ای به دست ما نرسیده است، اما بهتر است سرمربی و مسئولان پرسپولیس در نامه شان تمام اشتباهات داوری که به سود یا ضرر این تیم بوده ذکر کنند تا این صحنه‌ها را آنالیز کنیم و به شکایت پرسپولیسی‌ها جواب دهیم.

او درباره احتمال برخورد کمیته اخلاق یا انضباطی فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ گفت: تا جایی که من اطلاع دارم نهاد‌های قضایی فدراسیون طبق آئین نامه با اینگونه اظهارات برخورد می‌کنند.

رفعتی درباره نگرانی هواداران سپاهان مبنی بر تحت تاثیر قرار گرفتن داور بازی حساس این تیم مقابل پرسپولیس با اظهارات جدید برانکو اظهار داشت: داوری که برای دیدار سپاهان- پرسپولیس انتخاب کرده ایم به حدی تجربه دارد که با اینگونه مسائل تحت فشار و تاثیر قرار نگیرد. این نگرانی بی مورد و بهتر است دوستان از همین حالا نسبت به قضاوت این بازی حساس چنین مسائلی را مطرح نکنند.


بیشتر بخوانید:

برانکو: بابت پیروزی به بازیکنانم تبریک می‌گویم/ این رفتار با قهرمان ایران و فینالیست آسیا شرم‌آور است

گرشاسبی: بازیکنان پرسپولیس خسته هستند/ قول دادم باری از دوش خود نیاندازم

برخورد نهاد‌های قضایی فدراسیون فوتبال با سرمربی پرسپولیس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.