جمع آوری مرغ های قطعه شده و غیرمجاز از فروشگاه عرضه فرآورده خام دامی

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر، از کشف و معدوم سازی مرغ های غیرمجاز قطعه شده و در حال عرضه در یکی از فروشگاه های عرضه فرآورده های خام دامی در این شهرستان خبر داد.

جمع آوری مرغ های قطعه شده و غیرمجاز از فروشگاه عرضه فرآورده خام دامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید احمد ابراهیمی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر با اشاره به اینکه این مرغ ها بدون هرگونه مشخصات و برچسب محصولات غذایی بوده است، گفت: این محصول در محدوده دمای بحرانی نگهداری مواد غذایی (۱۴ درجه سانتیگراد) در حال عرضه به مشتری بوده است.

او به مردم شهرستان مهر تاکید کرد: از خریدن مرغ های قطعه شده که مرجع معلومی ندارد خودداری کنند و در صورت تمایل به خرید مرغ قطعه شده، فروشندگان موظف هستند مرغ دارای برچسب و مشخصات محصول مجاز را به مشتری عرضه کنند.

ابراهیمی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده عدم رعایت موازین بهداشتی، با تلفن رسیدگی به شکایات ۱۹۰ تماس گرفته تا کارشناسان بهداشت محیط شهرستان در سریع ترین زمان به موضوع تخلف رسیدگی کنند.

ابراهیمی افزود: سامانه ۱۹۰ وظیفه رسیدگی به شکایات مردمی با موضوعات عدم رعایت بهداشت فردی کارکنان، بهداشت محل کار، بهداشت تجهیزات کار، بهداشت مواد غذایی، فروش مواد غذایی فاقد مشخصات و نامعتبر و نگهداری مواد غذایی در شرایط نامناسب در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شامل رستوران ها، فست فودها، نانوایی ها، قنادی ها و سایر فروشگاه های مواد غذایی و همچنین اماکن عمومی مانند هتل ها، مهمانپذیرها، مساجد، حسینیه ها و استخرها را با اعلام به مراکز بهداشت شهرستان ها و صدور دستور اعزام کارشناسان بهداشت محیط به محل وقوع تخلف، بر عهده دارد.
انتهای پیام/م

معدوم سازی مرغ های غیرمجاز قطعه شده در مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار