دیدار نایب رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک با محمدرضا داورزنی

نایب رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک با داورزنی دیدار و راهکار توسعه و همکاری‌های مشترک میان ایران و مسئولان فدراسیون جهانی ژیمناستیک مورد بررسی قرار گرفت.

دیدار نایب رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک با محمدرضا داورزنیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان، عصر امروز نایب رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک با حضور در ساختمان شماره یک وزارتخانه با داورزنی دیدار و راهکار توسعه و همکاری های مشترک میان ایران و‌ مسئولان فدراسیون جهانی ژیمناستیک مورد بررسی قرار گرفت.

داورزنی ضمن خیر مقدم به نیل کیم زیر ساختها ، پتانسیلها و استعدادهای موجود در کشور در رشته ژیمناستیک را مورد توجه قرار داد.

وی در این نشست با اشاره به زیر ساختهای ورزشی ایران، تاکید کرد که وزارت ورزش از توسعه رشته مادر، ژیمناستیک حمایت می کند ضمن اینکه فدراسیون نیز براساس برنامه های توسعه ای گام های موثری در این خصوص برداشته است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش به بررسی راهکارهای توسعه کمی این رشته پرداخت و در این خصوص بهره مندی از تبلیغات مهیج و برنامه های تلویزیونی برای ترغیب افراد به این رشته موثر دانست.

او توضیح داد که وزارت ورزش و‌جوانان با وزارت آموزش و‌پرورش با هدف توسعه پایدار ورزش در رده های سنی پایه تعامل وهمکاری های مشترک نزدیکی دارد.

داورزنی همچنین در این جلسه ایجاد فضای مناسب برای حضور بانوان به ویژه زنان مسلمان در میادین بین المللی ورزشی را مورد توجه قرار داد و در این راستا طراحی پوشش مناسب برای زنان را پیشنهاد کرد تا زنان علاقمند به رشته ژیمناستیک با حفظ ارزش های دینی خود بتوانند در میادین ورزشی حضور داشته باشند.

در ادامه نیل کیم نائب رییس فدراسیون جهانی ژیمناستیک از توجه وحمایت مسئولان ورزش ایران از این رشته قدردانی کرد و همچنین تعامل و همکاری مسئولان فدراسیون ژیمناستیک ایران با اعضای فدراسیون جهانی وحضور در جلسات را در تداوم همکاری ها بسیارموثر خواند.

او در ادامه با ابراز رضایت از برنامه های توسعه ای ایران در رشته ژیمناستیک پیشنهادات مطرح شده در این جلسه را بسیار مثبت و قابل بررسی ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

دیدار نیل کیم و داورزنی در وزارت ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار