نساجی قائمشهر در بازی مقابل پیکان هیچ کدام از مهاجمان خود را در اختیار ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جواد نکونام سرمربی قرمزپوشان نساجی برای بازی مقابل پیکان شرایط عجیب و پیچیده‌ای را تجربه می‌کند که معمولا هم به ندرت برای مربیان اتفاق افتاده است.

تیم محبوب قائمشهر در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر درحالی به مصاف پیکان می‌رود که هیچکدام از مهاجمان و حتی هافبک‌هایی که می‌توانند در پست مهاجم بازی کنند را در اختیار ندارد.

محمد عباس زاده و محمد مهدی نظری تلفات بزرگ تساوی ناامید کننده مقابل سپیدرود بودند و خبر رسیده رحمان جعفری مهاجم خوش تکنیک و آینده دار این تیم هم در تمرینات قبل بازی مصدوم شده است و نمی‌تواند در این بازی به میدان برود.

حمیدرضا رجبی در کنفرانس خبری قبل بازی اعلام کرد علی شجاعی هم به دلیل فوت یکی از نزدیکانش شرایط روحی مناسبی ندارد و برای این بازی نمی‌توانند روی او حساب کنند.

علاوه بر همه این غایبین، نساجی در دفاع هم غایب بزرگی دارد و حامد شیری که به تازگی عمل جراحی داشته به این بازی نخواهد رسید و باید دید جواد نکونام سرمربی جوان این تیم چطور با وجود این تعداد بازیکن مصدوم، ترکیب تیمش را می‌چیند.

مجید جلالی سرمربی پیکان نیز در این بازی بر روی نام سه بازیکن خود یعنی مهدی مومنی، ماهان رحمانی و مهدی شیری قلم قرمز کشیده و این بازیکنان قطعا در بازی با نساجی در ترکیب قرار نخواهند گرفت.

گفتنی است بازی دو تیم نساجی و پیکان در چارچوب هفته پانزدهم پنج شنبه ١٥ آذر از ساعت ١٥:١٥ در ورزشگاه شهر قدس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/آ

مصدمیت همه مهاجمان نساجی در آخرین بازی نیم فصل

برچسب ها: فوتبال ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.