تکمیل سالن علامه فرزان نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت:تکمیل سالن علامه فرزان نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تکمیل سالن علامه فرزان نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود:در سال ۹۷ برای ساخت و بهسازی سالن علامه فرزان ۲ میلیارد تومان اختصاص یافت که از این میزان ۹۰۰ میلیون تومان آن پایدار شده است.

نبی زاده در خصوص میزان پیشرفت این پروژه گفت:در حال حاضر بحث استقامت سازه ها مهمترین بخش سالن است که مورد آزمایش قرار گرفته و  امیدواریم تا ۱۵ روز آینده  سازه سقفی آن نصب شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تلاش ما بر تکمیل ساخت مجدد سالن علامه فرزان در سال ۹۸ است، افزود: تکمیل این پروژه نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار است.

وی اظهار کرد: ظرفیت سالن فرزان ۳۶۰ نفر بوده که در بهسازی و ساخت دوباره ظرفیت آن به ۴۵۰ نفر افزایش خواهد یافت.

نبی زاده بیان کرد: بهسازی سالن گلبانگ را نیز پیگیری کردیم که به واسطه گران شدن مصالح و کمبود اعتبار با مشکلاتی رو به رو شدیم که توانستیم این مشکل را رفع کرده و کار را ادامه دهیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: امیدواریم کار بهسازی سالن گلبانگ تا دهه فجر امسال به پایان رسیده و بتوانیم در آن ایام مبارک در اختیار گروه های هنری قرار دهیم.

منبع:مهر

انتهای پیام/غ

افزایش ظرفیت سالن علامه فرزان بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار