رئیس سازمان برنامه‌ و‌ بودجه استان همدان خبر داد:

معرفی ۸۲ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان همدان

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان گفت: ۸۲ پروژه به عنوان پروژه اقتصاد مقاومتی در استان معرفی می‌شود.

معرفی 82 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید اسکندر صیدایی رئیس سازمان برنامه‌ و‌ بودجه استان همدان بیان کرد: دستور کار نخست این جلسه ارائه خلاصه ای از وضعیت واگذاری پروژه های استانی به بخش غیر دولتی است که در این راستا در 8 ماهه سال 97 تعداد 88 پروژه آماده واگذاری شده است.

وی بیان کرد: به تفکیک دستگاه‌های اجرایی اداره کل بهزیستی 10 پروژه تکمیل شده، اداره کل منابع طبیعی 36پروژه، آموزش فنی و حرفه ای 2، علوم پزشکی2، جهاد کشاورزی 9، آموزش و پرورش10، شرکت آب منطقه‌ای 4 و شرکت آبفای شهری 15 پروژه را به بخش خصوصی واگذار می‌کنند.

رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه استان همدان  با بیان اینکه در مجموع 88 پروژه به بخش خصوصی واگذار می‌شود افزود: از این تعداد 39 پروژه تکمیل شده و 49 پروژه جدید است که تفکیک شهرستانی و موضوعی آن نیز تهیه شده است.

صیدایی به تفکیک شهرستانی این بخش پرداخت و گفت: شهرستان همدان 26 درصد، ملایر و تویسرکان 18، اسدآباد 17، رزن و کبودراهنگ هر یک 5 پروژه و شهرستان بهار دو پروژه را به بخش خصوصی واگذار کرده‌اند.

وی اظهار داشت: دستور کار بعدی ارائه گزارش در مورد سامانه یکپارچه نیپا و سپس در دستور بعد می بایست هر استان تعداد پروژه های اقتصاد مقاومتی را تعیین و در سامانه نیپا قرار دهد که تا کنون حدود دو هزار پروژه در استان داریم که تعدادی از آنها به تعمیر و تجهیز اختصاص یافته و از استان اعتبار می‌گیرد.

رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه استان همدان عنوان کرد: از این تعداد 800 پروژه می‌تواند به بخش خصوصی واگذار شود که این تعداد نیز در 3 رده اولویت‌بندی شده و 82 پروژه به عنوان پروژه اقتصاد مقاومتی در استان معرفی می‌شود.

صیدایی بیان کرد: علاوه بر چهار کمیته این ستاد در 9 شهرستان استان به ریاست فرمانداران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

۸۲ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان همدان در حال اجراست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.