قدردانی رئیس جمهوری از نوجوان کبودراهنگی

در اجلاس سراسری نماز در سمنان از نوجوان کبودراهنگی قدردانی شد.

قدردانی رئیس جمهوری از نوجوان کبودراهنگیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در مراسم پایانی بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز که با موضوع «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» در دانشگاه سمنان برگزار شد، سید محمدمهدی موسوی محب، نوجوان کبودراهنگی به عنوان نمونه نمازی این اجلاس معرفی شد.

این جوان به شوق شرکت در نماز جمعه مسیر 12 کیلومتری روستا ازوندره تا بخش شیرین سو را هر هفته پیاده روی می کرد.

سید ایوب موسوی بخشدار شیرین سو گفت:  حدود 3.5 سال است که آیین عبادی سیاسی نماز جمعه به امامت حجت الاسلام علی اکبر منصوری در بخش شیرین سو اقامه می شود.

وی افزود: به دنبال برقراری نماز جمعه در این بخش شاهد حضور چشمگیر شمار زیادی از شهروندان به ویژه دانش آموزان در این آیین معنوی بودیم.

بخشدار شیرین سو ادامه داد: این دانش آموز مقطع متوسطه در دبیرستان حضرت مهدی (عج) بخش شیرین سو تحصیل می کند و ویژگی های شخصیتی این نوجوان موجب رضایت همکلاسی ها و الگوگیری از او شده است.

موسوی گفت: این نوجوان در یک خانواده مذهبی تربیت و پرورش یافته و از نظر درسی نیز دارای رتبه خوبی است.

وی بیان کرد: سید محمد مهدی موسوی به شوق حضور در نماز جمعه هر هفته مسیر 12 کیلومتری محل زندگی تا محل اقامه نماز جمعه را پیاده می پیمود.

بخشدار گفت: این دانش آموز ابتدا در اجلاس شهرستانی و استانی نماز مورد تجلیل و تقدیر مسئولان قرار گرفت سپس در اجلاس سراسری نیز از دست رئیس جمهوری لوح دریافت کرد.

روستای ازون دره (دراز دره) با 2 هزار و 500 نفر جمعیت در 12 کیلومتری بخش شیرین سو و 52 کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد و ساکنان این روستا به حرفه کشاورزی و دامداری مشغول هستند.

گفتنی است در این مراسم از ۱۵ فرد و دستگاه برگزیده تجلیل شد.

انتهای پیام/د.ا

رئیس جمهوری از دانش آموز کبودراهنگی تجلیل کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.