مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام:

برپایی میز خدمت در سراسر استان ایلام

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام از برپایی میز خدمت در استان ایلام خبر داد.

این هفته، در سرتاسر استان ایلام میز خدمت برپا می شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، آیت قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت:به دستور استاندار محترم ایلام روز جمعه این هفته مورخ 16 آذر ماه از ساعت 10 صبح در مساجد جامع مراکز شهرستان های تابعه استان و مصلی شهر ایلام با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها میز خدمت برپا می شود.

قیصربیگی از برگزاری میز خدمت در سراسر استان ایلام در جمعه این هفته خبر داد و افزود: در پی تاکیدات مکرر استاندار ایلام مبنی بر حضور مسئولان در میان مردم این هفته نیز همزمان با مرکز استان با حضور فرمانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی در مساجد جامع مرکز شهرستان های استان میز خدمت دایر می گردد.

وی ادامه داد:روز جمعه در مصلی شهر ایلام نیر با حضور استاندار ایلام، معاونین استاندار، فرمانداری ایلام و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان از ساعت 10 صبح تا قبل از خطبه های نماز جمعه میز خدمت دایر می گردد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری برگزاری میز خدمت را یکی از ابتکارات خوب دولت تدبیر و امید در امر خدمت رسانی بهتر به مردم قلمداد کرد و یادآورشد :در استان ایلام این طرح با دستور استاندار محترم استان با جدیت دنبال و پیگری می شود و جمعه این هفته نیز شاهد این حرکت خوب و مردم سالارانه در سرتاسر استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ د

برپایی میز خدمت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.