چهارمین نشست شورای اداری شهرستان بافق برگزارشد

چهارمین نشست شورای اداری شهرستان بافق با حضور نماینده مردم بافق و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد رضا صباغیان نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در چهارمین نشست شورای اداری شهرستان بافق گفت:باید با گران فروشان برخورد و به مردم اطلاع رسانی شود چراکه مردم از افزایش سرسام آور قیمت‌ها گلایه‌مند هستند.

صباغیان افزود:مقابله با گرانفروشان در جامعه کم رنگ شده و باید با برنامه ریزی در مسیر مقابله با گرانفروشی‌ها حرکت کنیم تا مردم بازتاب این حرکت را مشاهده کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد اظهارداشت: باید با افرادی که بیشترین سهم را در گرانفروشی‌ها دارند از طریق پلمپ واتحد تجاری و مجازات فرد خاطی برخورد و اطلاع رسانی شود تا برای دیگران درس عبرتی شود.
وی بر ضرورت واگذاری کار‌های دولتی به بخش خصوصی تاکید کردو گفت: کار‌های دولتی دیگر پویایی ندارد و باید به بخش خصوصی واگذار شود تا شاهد پویایی و انجام سریعتر کار‌ها باشیم.

بافق به سه راه ارتباطی تبدیل می‌شود

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در این نشست از تبدیل شدن این شهرستان به سه راه ارتباطی خبرداد و افزود:با افتتاح بزرگراه یزد بافق و ارتباط با رفسنجان، این شهرستان برای نخستین بار تا پایان سال جاری به سه راه ارتباطی تبدیل می‌شود.

زاده رحمانی با اشاره به تبدیل این شهرستان به چهار راه ارتباطی اظهارداشت:با متصل کردن راه بافق به خرانق این شهرستان به چهار راه ارتباطی تبدیل می‌شود که پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد:باید به فکر تنوع اقتصادی در شهرستان بوده و همه نگاه‌ها صرفا به سنگ آهن نباشد.

فرماندار بافق با اشاره به پروژه‌های آماده بهره برداری در دهه فجر افزود: قانون بودجه سال ۹۷برای پروژه‌های مشارکتی ظرفیت خوبی را در اختیار ما قرار داده که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

در پایان این نشست سه روابط عمومی فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و شهرداری به عنوان سه روابط عمومی برتر شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام/ ا

برگزاری چهارمین نشست شورای اداری شهرستان بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار