دانشجو چشم بیدار و قشر فرهیخته جامعه است.

امام جمعه مهاباد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: دانشجویان چشم بیدار و قشر فرهیخته جامعه هستند و دانشجویان انقلابی تأثیر بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو گفت:دانشجویان آرمانخواه و آینده ساز عامل پیشرفت هر ملتی هستند. در کشور ما دانشجویان عدالتخواه نقش چشمگیری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی افزود: قشر فرهیخته دانشجو همواره در تحولات مثبت کشور از جمله سرنگونی رژیم شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته است.

امامی در ادامه با اشاره به خطرناک بودن گذرگاه‌های غیررسمی از کاسبان مایل به تجارت بین مرزی خواست از طریق گذرگاه‌های رسمی تردد کنند وی همچنین خواستار افزایش گذرگاه‌های عبور و مرور مرزی برای امرار معاش مردم این مناطق شد.

خطیب جمعه مهاباد همچنین با بیان لزوم رعایت حقوق شهروندی از اهمیت احترام به حقوق همدیگر در جامعه اسلامی سخن گفت. حفظ حرمت‌ها ورعایت حال یکدیگر واحترام به حریم دیگران مورد تاکید خاص اسلام است.

ماموستا امامی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سالروز آتش گرفتن مدرسه شین آباد اشاره کرد و خواستار همت بیشتر مسئولان برای درمان آسیب دیدگان این حادثه شد.

انتهای پیام/ه

خطبه‌های امام جمعه مهاباد در شهرستان مهاباد

برچسب ها: نماز جمعه ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.