ساخت ۴۰ هزار کلاس درس در کشور با مشارکت خیران

رئیس مجمع خیران کشور گفت: در دو دهه گذشته با مشارکت خیران، ۴۰ هزار کلاس درس در کشور احداث شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حبیب‌الله بوربور رئیس مجمع خیران کشور در نشست مجمع انتخاباتی خیران استان قزوین با اشاره به ۴۰ هزار کلاس درس در کشور با مشارکت خیران به ساخت گفت: درسال ۷۶، آموزش و پرورش در تامین کلاس درس با مشکلاتی مواجه بود که در این سال‌ها با حضور خیران، این نگرانی هاکم‌تر شده است.

بوربور با بیان اینکه فعالیت خیران در بخش‌های مختلف گسترده است، هدف مجمع را هماهنگی بیشتر بین مراکز خیریه بیان کرد.

وی گفت: به دنبال رهنمود‌های مقام معظم رهبری درباره استفاده از ظرفیت مردم در پیشبرد امور و فقر زدایی، مجمع خیران با همکاری ۱۶ نهاد در سال ۷۶ در استان‌ها و خارج از کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس مجمع خیران کشور اضافه کرد: این مجمع به هیچ وجه در امور اجرایی دخالت نمی‌کند و هدف آن، هدایت کمک‌های مردمی به بخش‌های ضروری است.

بوربور، اولویت دیگر مجمع را تشویق مردم برای مشارکت در کار‌های عام المنفعه دانست.

حجت الاسلام والمسلمین تاکندی استاد حوزه و دانشگاه هم در این نشست گفت: کارخیرخواهانه درنزد خداوند اجر زیادی دارد و به آن هم سفارش زیادی شده است.

بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به فعالیت موسسه‌های خیریه در بخش‌های مختلف گفت: کار کارخیرخواهانه علاوه بر نفع عمومی، برای خیر هم منفعت دنیوی و اخروی دارد.

مجمع انتخاباتی خیران استان که با شرکت ۱۲۰ عضو برگزار شد، ۲۱ نفر به عنوان هیئت امنا انتخاب و هفت نفر هم عضو هیئت مدیره معرفی شدند.

انتهای پیام/

نشست مجمع انتخاباتی خیران استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار