احداث پارکینگ خودرو‌های سنگین در خمین کمک به آرامش مردم

شهردار خمین هدف احداث پارکینگ خودرو‌های سنگین در خارج از خمین را کمک به آرامش مردم عنوان کرد.

مرتضیان شهردار خمین   در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی شهرستان خمین نبود پارکینگ برای خودرو‌های سنگین بود گفت: تردد این خود رو‌ها موجب ایجاد آلودگی صوتی و هوا، مزاحمت برای همسایه‌ها، از بین بردن آسفالت و بحث‌های امنیتی برای رانندگان عزیز می‌شد که به نوعی شرایط شهری را به هم میریزند.

مرتضیان افزود: بر اساس آماری که داریم حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ خودرو سنگین در سطح شهر خمین وجود دارد که مشکلات عدیده را برای همشهریان و خود رانندگان عزیز به وجود آورده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به تصمیم مجموعه و مسئولان شهر و تصویب شورای ترافیک شهرستان خمین و شورای ترافیک استان مرکزی به منظور کمک به همشهریان و بخصوص رانندگان خودرو‌های سنگین  این پارکینگ در بهترین نقطه ممکن مکان یابی شد.

مکان یابی پارکینگ خودرو‌های سنگین شهر خمین با استفاده از نظر کارشناسان صورت گرفت

شهردار خمین ادامه داد: پس از بررسی‌های لازم و استفاده از نظر کارشناسان ترافیک و پلیس راهور و دیگر عزیزان و بزرگواران بهترین نقطه‌ای که برای احداث پارکینگ خودرو‌های سنگین تشخیص داده شد در حدود تقریبی ۵۰۰ تا ۶۰۰ متری شهر خمین است.

وی بیان کرد: شهرداری خمین با همکاری ارگان‌های مرتبط و اتحادیه کامیونداران عملیات ساخت این پارکینگ را در محوطه کارخانه آسفالت سابق شهرستان که اکنون بلا استفاده است در دستور کار قرار داده  و در حال آماده سازی ان  برای بهره برداری است.

احداث پارکینگ خودرو‌های سنگین در خمین کمک به آرامش مردم

انتهای پیام/ج

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.