زوار: برگزاری ۲ دیدار سنگین، عنوان قهرمانی تکواندو را از ما دور کرد

سرمربی تیم تکواندو کن گفت: برگزاری ۲ دیدار سنگین در دور رفت لیگ برتر ما را از کسب عنوان قهرمانی نیم فصل دور کرد.

زوار: برگزاری 2 دیدار سنگین، عنوان قهرمانی را از ما دور کردمحمدرضا زوار سرمربی تیم تکواندو کن در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در دور رفت لیگ برتر تکواندو با بدشانسی مواجه شدیم و برابر تیم دانشگاه آزاد می توانستیم پیروز باشیم اما به دلیل فشردگی مسابقات مساوی کردیم.

او ادامه داد: تیم ما جوان و با انگیزه است و برگزاری 2 دیدار سنگین در دور رفت لیگ برتر ما را از کسب عنوان قهرمانی نیم فصل دور کرد اما مطمئن هستم که در دور برگشت می توانیم برنامه ریزی که داشتیم را اجرایی کنیم و جایگاه مان را از رده دوم جدول به سکوی نخست ارتقا دهیم.

سرمربی تیم تکواندو کن عنوان کرد: 2 بازی سخت در دور رفت برای تیم ما رقم خورد که تمام معادلات ما را بهم ریخت اما در دور برگشت با تیم های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد در هفته های جداگانه برگزار می شود و ما کار راحت تری برابر این دو تیم مدعی داریم و می توانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

زوار در پایان درباره وضعیت مصدومیت تکواندوکاران این تیم گفت: آسیب دیدگی جزو ذات تکواندو است و ورزشکاران ما هم از این موضوع مستثنی نیستند اما وضعیت آسیب دیدگی آنها جدی نیست و مشکل خاصی در این زمینه نداریم.


بیشتر بخوانید: 

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو

سقوط آزاد تکواندو در گرند پری امارات/ چهار وزن المپیکی فقط با یک برنز!


انتهای پیام/

اظهارات زوار درباره لیگ برتر تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار