امانی:

انتخابات شورایاری‌ها اواخر سال جاری برگزار می‌شود

عضو شورای شهر تهران از برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در اواخر سال جاری خبر داد.

امانی: بی‌زحمت رأی آوردم/ مخالفت کابینه دولت با حضور زنان برای خارج از نزاکت سخن گفتنبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در نشست تجارب زیسته که در مرکز آموزش‌ مدیریت‌ دولتی برگزار شد، با اشاره به تجارب خود در سطوح مختلف مدیریتی که از ابتدای انقلاب تاکنون داشته، گفت: من در 16 سالی که در بهزیستی بودم اجازه نمی‌دادم که مدیر کل‌ در کارهایمان دخالت و برای همکارانم پرونده سازی کند.

وی با بیان اینکه در شورای پنجم ریل گذاری مناسبی انجام شده، تأکید کرد: مدیران ما باید نحوه مدیریت هیجانات عاطفی و خشم خود را یاد بگیرند.

امانی در ادامه با اعلام این خبر که اواخر سال جاری انتخابات شورایاری‌ها برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر چند هزار شهید داریم که به ندرت نام کوچه‌ای به اسم آنهاست.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه چرا در هزاره سوم حقوق زنان را قطره چکانی می‌دهند، اظهار کرد: ما راه سختی را آمده‌ایم و عده‌ای هرچه که توانستند سعی کردند دین را مانع ما قرار دهند ولی کجای دین مانع است؟ مگر حضرت خدیجه بازرگان نبود و مگر منابع مالی اسلام را حضرت خدیجه پشتیبانی نکرد؟

وی با بیان اینکه افراد زیادی سعی کرده‌اند که نشان دهند زنان در هرجایی که وارد می‌شوند می‌توانند مدیریت خوبی داشته باشند، اظهار کرد: من معتقدم که بی‌زحمت رأی آوردم و برای ورود به شورا فقط یک بار در شهر ری سخنرانی کردم.

امانی با اشاره به فضای انتخاباتی که در آن شرکت کرد، ‌ادامه داد: مساجد ما همیشه کانون سیاسی یک بخشی از سیاسیون است و امیدوارم محل فعالیت همه جریان‌های سیاسی شود.

وی با تأکید بر اینکه بعد از جنگ یک خطای تاریخی در کشور رخ داده، اظهار کرد: در مجلس چهارم فقط چهار زن در مجلس بودند و هنگامی که آقای هاشمی رفسنجانی تصمیم گرفت زن‌ها را وارد کابینه کند؛ مردان گفتند نباید این کار انجام شود؛ زیرا در این شرایط اگر بخواهیم خارج از نزاکت سخن بگوییم نخواهیم توانست و لذا می‌توانید از زن‌ها برای مشاوره استفاده کنید.

امانی با اشاره به اولین باری که از شهر ارومیه برای انتخابات مجلس کاندیدا شد، ‌اظهار کرد: در آن زمان وقتی که تصاویر من را بر روی پوستر چاپ کردند و به دیوار چسباندند به همسرم گفتند که تو بی‌غیرت هستی و امام جمعه ارومیه به من گفت اگر دختر من هم وارد این میدان می‌شد مخالفت می‌کردم و در آن زمان شایعه کردند که من از همسرم طلاق گرفته‌ام تا من را از میدان به در کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در کشور ما مدیریت را علم ندانستند و به همین خاطر مدیریت سلیقه‌ای شد، اظهار کرد: لذا من همه اینها را تجربه کردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار