تعطیلات زمستانی مدارس مطالبه جدی گردشگری اردبیل است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تعطیلات زمستانی مدارس مطالبه جدی گردشگری اردبیل است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  اردبیل ظهر امروز در مجمع عمومی جامعه صنفی تاسیسات اقامتی اردبیل تصریح کرد: موضوع تعطیلات زمستانی مدارس هر چند مورد پذیرش مجلس قرار نگرفته اما مجددا از سوی سازمان میراث فرهنگی مطرح شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت این طرح در رونق گردشگری زمستانی استان ها به ویژه استان سردسیر اردبیل، این طرح مورد حمایت استان اردبیل بوده و قویا پیگیر تصویب آن هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: یکی از سیاست های اصلی اداره کل تحقق ماموریت زمستان بیدار یا گردشگری زمستانی اردبیل است و هر اقدامی که بتواند منجر به رونق گردشگری اردبیل در نیمه دوم سال شود، مورد حمایت خواهد بود.

فلاحی گفت: یکی از ضروریات رونق گردشگری نیز معرفی جاذبه ها در سطح ملی و بین المللی است و انتظار می رود فعالان حوزه گردشگری از جمله جامعه صنفی تاسیسات اقامتی یاریگر ما باشند.

وی بخش دیگری از سیاست های اداره کل را حمایت از بخش خصوصی برشمرد و ادامه داد: با توجه به بستر مطلوب فراهم شده پیش بینی شده در سال 98 شاهد بهره برداری از پروژه های متعدد گردشگری در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ع

رونق گردشگری زمستانی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.