برگزاری دومین جشنواره زیست محیطی علمی، ادبی هنری کوهستان امروله

دومین جشنواره زیست محیطی علمی، ادبی هنری کوهستان امروله با تاکید بر محیط زیست کوهستان امروله و توانمندسازی جوامع محلی (در حوزه اکوتوریسم و کار آفرینی) برگزار خواهد شد .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،انجمن زیست محیطی نسیم سراب آناهیتا با همکاری ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی بمناسبت نکوداشت ۲۰ آذر (۱۱ سپتامبر) روز جهانی کوهستان دومین جشنواره زیست محیطی علمی، ادبی هنری کوهستان امروله را با تاکید بر محیط زیست کوهستان امروله و توانمندسازی جوامع محلی (در حوزه اکوتوریسم و کار آفرینی) برگزار خواهد کرد .

محمد رضا نیک نگر دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به ارسال بالغ بر ۸۰ اثر به دبیرخانه همایش و اتمام کار داوری آن‌ها گفت : در این جشنواره نیم روزه که با حضور مدیران کل فرمانداران و مدیران سازمان‌های مرتبط و فعالین زیست محیطی سه شهرستان برگزار خواهد شد بالغ بر ۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده که داوری هر سه بخش علمی و مقالات، هنری و ادبی به اتمام رسیده است.

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه مرتبط با صنایع دستی و آثار مرتبط در حاشیه نمایشگاه نیز اشاره نمود و گفت: هدف و محور اصلی برگزاری جشنواره، تاکید بر معرفی "محیط زیست کوهستان امروله" و "توانمندسازی جوامع محلی (در حوزه اکوتوریسم و کار آفرینی) " است، اما بی شک نگاه به توانمندی‌های محیط زیستی این‌شهرستان‌ها میتواند محور برنامه‌های اثربخش آتی باشد.

دبیراجرایی دومین جشنواره زیست محیطی کوهستان امروله همچنین حضور افتخاری بابک‌مغازه‌ای فعال زیست محیطی کشوری و مدیران کل محیط زیست و منابع طبیعی و فرمانداران و دیگر مدیران و حامیان مالی را در کنار نماینده محترم مردم شرق استان که خود از حامیان‌مالی برنامه بوده است؛ فرصتی برای بیان دغدغه‌های زیست محیطی و تاکید بر توجه و اهتمام به قابلیت‌های زیست بومی این منطقه عنوان کرد.

نیک نگر همچنین حضور و حمایت هیات کوهنوردی استان و دیگر گروه‌های شهرستانی از جمله گروه کوهنوردی راخ صحنه هیات کوهنوردی کنگاور و صحنه، باشگاه کوهنوردی سیروان و. را از نقاط قوت پیش برنده جشنواره عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود با حمایت و نگاه ویژه و تعاملی دستگاه‌های دولتی بتوان گام‌های مثبت و اثربخشی در راستای اهداف زیست محیطی آتی برداشت.

دومین جشنواره زیست محیطی کوهستان امروله و توانمند سازی جوامع محلی روز چهارشنبه مورخ ۲۱ آذر ماه امسال در محل سالن علامه طباطباییکنگاور از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه فرصتی برای بیان دغدغه‌های زیست محیطی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار