ناحیه صنعتی سمقاور و کمیجان ایجاد می‌شود

ناحیه صنعتی سمقاور و کمیجان درجلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی تصویب شد.

ناحیه صنعتی سمقاور و کمیجان ایجاد می‌شود به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نشست مسئولان استان مرکزی در شورای برنامه ریزی و توسعه این استان برگزار شد و  ایجاد ناحیه صنعتی سمقاور و کمیجان به تصویب رسید.

بررسی عملکرد و میزان جذب تخصیص بند (ز) تبصره ۵ قانون بودجه ادارات و سازمان ها، تامین اعتبار و تخصیص پاداش پایان خدمت بازنشسته شدگان سال ۹۶ استان مرکزی، بازنگری برج پرنده نگری تالاب میقان از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

رقیه یادگاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی هم در این جلسه به میزان جذب شدن و نشدن تخصیص بند (ز) تبصره ۵ قانون بودجه کشور اشاره کرد و گفت: در دستگاه‌های استان مرکزی ۱۷۶ میلیارد تومان شامل بند (ز) می‌شوند و باید ادارات تا اول دیماه عملکرد خود در بخش جذب اعتبارات را تحویل استانداری دهند.

یادگاری از اختصاص قریب به ۸ میلیارد تومان پایان بازنشستگان استان هم تا پایان دیماه خبر داد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه بر رفع موانع نواحی صنعتی و ایجاد اشتغال، استفاده درست از منابع مالی و جذب اعبارات و تسریع در اتمام پروژه‌ها تاکید کرد.

روستا‌ها بهترین مکان برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار

علی اکبرکریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه بر تسریع پرداخت مطالبات پیمانکاران تاکید کرد و افزود: روستا‌ها بهترین مکان برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار و مکان خوبی برای جوانان بومی و غیر بومی هستند.

سید محمد حسینی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم از اصلاحیه قانون بودجه در مجلس گفت و اضافه کرد: دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای جذب اعتبارات تلاش کنند و نگذارند بخشی از آن‌ها در صورت جذب نشده به خزانه برگردد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
یه بیمارستان اونجا بسازین