معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه ؛

شدت بارش‌های استان به پایان رسیده است

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : شدت بارش‌های استان به پایان رسیده و بارش‌های پراکنده‌ای تا اواخر وقت امروز (شنبه) و صبح فردا خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی‌محمد زورآوند معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از سامانه بارشی که طی چند روز اخیر جو استان را تحت تاثیر قرار داده یاد کرد و گفت : شدت بارش‌های این سامانه به پایان رسیده و احتمال بارش‌های پراکنده تا اواخر وقت امروز (۱۷ آذر) و صبح فردا وجود دارد.

وی بارش در شهر کرمانشاه را بعید دانست و خاطرنشان کرد : بارش‌های پراکنده احتمالا در نواحی اورامانات و آن هم به صورت برف ادامه داشته باشد.

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: با گذر این موج، تا اوایل هفته آینده بارندگی دیگری در استان نخواهیم داشت.

زورآوند از بارش برف ناشی از این سامانه در منطقه اورامانات هم خبر داد و اظهار کرد: در ایستگاه هواشناسی شهر پاوه بارش دو سانتی‌متر برف به ثبت رسیده است.

وی بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر ناشی از این سامانه را نیز به ترتیب مربوط به ازگله با ۴۲ میلی‌متر و پاوه با ۳۳ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: در این مدت در شهر کرمانشاه نیز سه میلی‌متر بارندگی داشتیم .

 

 

انتهای پیام/د

احتمال بارش‌های پراکنده در استان وجود دارد

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار