کلاهبرداری دو سارق با فروش خودرو در سایت دیوار

۲ سارق زورگیر که با ترفند فروش خودرو در سایت دیوار، ۹۲۰ میلیون ریال از فردی در شهرستان عباس آباد، کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی اعلام شکایت یک شهروند اهل ارومیه به مراجع انتظامی شهرستان عباس آباد، مبنی بر این که در مواجهه با آگهی فروش یک دستگاه خودروی تویوتا در سایت دیوار، در تماسی تلفنی با فردی که خود را مالک خودرو معرفی کرده بود به آن شهرستان مراجعه کرده، که در مواجهه حضوری ۲ فرد ناشناس از وی کلاهبرداری کرده اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی متهمان که با کشاندن مالباخته به ویلایی در شهر سلمانشهر و بستن دست و پای وی، کلیه کارت‌های عابربانک همراهش را سرقت کرده و با استفاده از آن ضمن خرید طلا و جراهرات به مبلغ ۹۲۰ میلیون ریال از محل متواری شده بودند، آغاز کردند.

سرهنگ مفخمی گفت: با تلاش‌های شبانه روزی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان عباس آباد، متهمان که در یکی از استان‌های همجوار مخفی شده بودند، شناسایی شده و پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از اعتراف به سرقت و زورگیری از مالباخته، به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، در انجام خرید و فروش اقلام و معاملات بانکی از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

دستگیری دو کلاهبردار ۹۲۰ میلیون ریالی در عباس آباد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار