استاندار قزوین ؛

موسسات خیریه، سنت کمک به هم نوع را زنده نگاه داشته اند

استاندار قزوین گفت: موسسات خیریه مردمی، سنت کمک به هم نوع را که از گذشته در فرهنگ ما وجود داشته است، زنده نگاه داشته اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در بازدید از موسسه خیریه کمک به ایتام و مستمندان قزوین گفت: موسسات خیریه علاوه بر اینکه با این کار به دولت کمک می‌کنند و باری را از رو دوش آن برمی دارند این سنت کمک به هم نوع را نیز که از گذشته در فرهنگ ما وجود داشته است زنده نگاه داشته اند.

زاهدی افزود: البته در گذشته ریش سفیدان بدون تشکیلات و کار سازماندهی شده این کار خیر را انجام می‌دادند که امروز با تشکیل موسسات رسمی به صورت منظم، دقیق‌تر و هدفمند به نیازمندان کمک می‌کنند.

زاهدی بیان داشت: می‌توان با سازمان صمت و واحد‌های تولیدی رایزنی کرد تا خوار وبار را با قیمت تمام شده یا با تخفیف در اختیار این موسسات قرار دهند.

وی همچنین گفت: املاکی که در اختیار این موسسه خیریه قرار گرفته است را می‌توان با تغییر کاربری به احسن تبدیل و با ایجاد ارزش افزود خدمات بیش تری را نیازمندان ارائه کرد.

موسسه خیریه کمک به ایتام و مستمندان قزوین نزدیک به ۵۰ سال عمر دارد و ضمن توزیع خوار و بار، البسه و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و بلاعوض بین ۷۰۰ خانواده نیازمند در قزوین، در حوزه‌های اشتغال زایی و فرهنگی آنان نیز اقدمات زیادی در دست دارد.

انتها ی پیام/

بازدید استاندار قزوین از موسسه خیریه کمک به ایتام و مستمندان

 

برچسب ها: استانداری ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.