نگاهی به وضعیت الغرافه و بازیکنان خارجی این تیم/ طارمی چرا نیمکت نشین شد؟

روزنامه الرایه قطر در گزارشی به وضعیت تیم فوتبال الغرافه قطر و بازیکنان خارجی این تیم از جمله مهدی طارمی پرداخت.

نگاهی به وضعیت الغرافه و بازیکنان خارجی این تیم / طارمی چرا نیمکت نشین شد ؟به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال الغرافه قطر که مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد این روز ها شرایط مناسبی ندارد و با 18 امتیاز در رده هفتم جدول دوازده تیمی قطر قرار دارد.آن ها این روز ها نتایج بدی می گیرند و همین مسئله اعتراض بسیاری از کارشناسان و هواداران این تیم را در پی داشته است.

روزنامه الرایه قطر در مطلبی جالب به این مسئله اشاره کرده است و گفته است اصلا قابل قبول نیست که بازیکنان خارجی الغرافه مثل طارمی به خاطر ضعف بدنی نیمکت نشین شده باشند.

از طرف دیگر هم اگر طارمی به خاطر جریمه شدن از سوی باشگاه نیمکت نشین شده پس چرا در نیمه دوم به بازی گرفته شد؟ این سوال است که باید سرمربی تیم به آن پاسخ دهد.

در ادامه این مقاله آمده است: طارمی ایرانی ، اسنایدر هلندی  و فایس اسلواک  بازیکنان خارجی هستند که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد اما در الغرافه بنا به هر دلایلی نیمکت نشین می‌شوند و معلوم نیست که در این تیم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

تیم فوتبال اغرافه این روز ها شرایط مناسبی ندارد و احتمالا در زمان نقل و انتقالات تنیم فصل حتی چند بازیکن از این تیم جدا شوند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام /

نگاهی به وضعیت طارمی و الغرافه قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
اصغر
۱۰:۵۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
طارمی آرزوی هر تیمی است واقعا دروازه خال هم بلد نیست گل بزنه
آخرین اخبار