مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه؛

مشارکت‌های مردمی باعث بهبود وضعیت آموزشی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:باید از ظرفیت‌ آموزشی مشارکت‌های مردمی در جهت اشتغال زایی و توسعه آموزشی استفاده شود، زیرا مشارکت‌های مردمی باعث بهبود وضعیت آموزشی است.

مشارکت‌های مردمی باعث بهبود وضعیت آموزشی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، یزدان پناه  مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: باید از ظرفیت‌ آموزشی مشارکت‌های مردمی در جهت اشتغال زایی و توسعه آموزشی استفاده شود، زیرا مشارکت‌های مردمی باعث بهبود وضعیت آموزشی است همراهی و همیاری و مشارکت‌های مردمی در این بخش می توان به نتایج بسیار خوبی رسید .

یزدان پناه  بیان کرد: با ایجاد هر مدرسه غیر دولتی تعدادی از جوانان و تحصیل کرده‌ کشور مشغول به کار خواهند شد و این امر علاوه بر خیر و برکت آموزشی سبب اشتغال زایی است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری در زمینه پیش دبستانی، این افتخار را نتیجه تلاش‌های آموزش و پرورش استان در بخش معاونت ابتدایی، پیش دبستانی و مشارکت‌ها دانست .

 اعظمی رییس اداره مشارکت‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اداره مشارکت‌ها با تمام توان در جهت ارتقای کیفیت آموزشی و جذب مشارکت های مردمی در امر آموزش تلاش خواهد کرد خوشبختانه اداره‌ آموزش و پرورش استان کرمانشاه در زمینه‌ جذب نوآموزان پیش دبستانی رتبه اول کشور را کسب نموده است.

وی گفت: تأسیس 17 باب مدرسه، 60 آموزشگاه‌، 30 مرکز پیش دبستانی، به روز نمودن گزینش داوطلبان فعالیت در مدارس غیر دولتی، تسریع و تسهیل در صدور مجوز، تأسیس و راه اندازی مدارس و مراکز غیر دولتی توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی و پرورشی مدارس دولتی و غیر دولتی است.

 

انتهای پیام/ز

گزینش داوطلبان فعالیت در مدارس غیر دولتی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار