پرونده حمله به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان، تشکیل می شود

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران در صدد است تا به اتفاقات اصفهان و حمله به اتوبوس پرسپولیس ورود کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان با 27 امتیاز در رده سوم قرار دارد، باید در چارچوب دیدار معوقه هفته دوازدهم به مصاف سپاهان اصفهان برود و در صدد است تا در این مسابقه به پیروزی برسد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ، روز گذشته (شنبه) پس از تمرین و استراحت راهی فرودگاه شدند  و با پرواز ساعت 16:15 به اصفهان رفتند.

درحالیکه اعضای تیم پرسپولیس درحال رفتن به پرسپولیس بودند، مورد حمله  قرار گرفتند و 2 شیشه اتوبوس این تیم شکست و ترس و وحشت اردوی پرسپولیس را فرا گرفت. پس از این اتفاق، جلسه ای تشکیل شد و  مسئولان برگزاری مسابقه به سرخپوشان قول دادند تا مسابقه بدون هیچ حاشیه ای برگزار می شود.

برای پیگیری این موضوع با حسین عبداللهی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: منتظر گزارش مسئولان از اصفهان هستیم و سپس به این موضوع ورود و درباره آن تصمیم گیری می کنیم. 

همچنین اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگو با رادیو اظهار کرد که  از اتفاقاتی که در اصفهان  رخ داد، نگران شدیم و امیدوارم با تمهیداتی که از سوی باشگاه سپاهان در نظر گرفته می شود، مطمئن هستم مسابقه خوبی برگزار می شود.

دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس، فردا (یکشنبه) از ساعت 16:10 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود. در جدول رده بندی لیگ برتر، اکنون پدیده با ۳۰ امتیاز در صدر جدول است و سپاهان با ۲۹ و پرسپولیس با ۲۷ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته انضباطی درباره اتفاقات رخ داده برای اتوبوس پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
طبقه دوم رو براتون خالی کردن پنالتی هم گرفتن دیگه چی میخوان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
فقط حاشیه.
پرسپولیس وقتی از حریف قدرتمندی مثل سپاهان می‌ترسی چرا اینقدر حاشیه درست میکنی.
پرسپولیس
یک کلمه بگو از تیم سپاهان می ترسم. والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
همیشه این مشکل در اصفهان پیش میاد
آخرین اخبار