رغبتی: قانون ملی کشور لازم الاجرا است/ از دلیل غیبت ضیایی بی‌خبرم

مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان گفت: قانون ملی یک کشور لازم الاجرا است و این شامل همه افراد می‌شود.

رغبتی: قانون ملی کشور لازم الاجرا است/ از دلیل غیبت ضیایی بی‌خبرمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی رغبتی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون والیبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها شامل حال برخی روسای فدراسیون‌ها شده بود که خوشبختانه همکاری‌ها صورت گرفت و شاهد تغییر و تحولات بودیم.

وی درباره این موضوع که چرا موضوع ریاست فدراسیون والیبال آنقدر طولانی شد و ماجرا‌های مختلفی را در پی داشت، گفت:قانون راهکاری داشت که برخی از روسای فدراسیون‌ها استثنا باشند. برای مثال کاراته و فوتبال و همین والیبال. شاید هنوز هم می‌توانستند از این تبصره‌ها استفاده کنند، اما چون تا زمان مقرر این مجوز‌ها صادر نشد، تغییرات اعمال شد و رئیس فدراسیون والیبال جایش را به سرپرست داد.

رغبتی در ادامه اظهار داشت: بنا به دستور مقام معظم رهبری عنوان شد که بازنگری دربرخی مدیران صورت بگیرد. مجموعه از قوانین وجود دارد که دست مجریان قانون را بسته است. اگر بگوییم فلان سازمان، سازمان مردم نهاد است به قوانین وزارت کشور و متولیان مربوطه مرتبط می‌شود. یا اگر بهمان سازمان موسسه تجاری غیرانتفاعی است به ثبت شرکت‌ها بر می‌گردد و دولت نمی‌تواند کمک کند یا اگر نهاد عمومی غیر دولتی باشد قانون مدیریت خدمات کشوری بر آن حاکم می‌شود. در کل مجموعه‌ای از قوانین در برگرفته شده و برای همین تلاش‌های ما ذره ذره پیش می‌رود.

رغبتی تاکید کرد: قوانین کشور لازم الاجرا است، نه تنها ما که در تمام کشور‌های دنیا قوانین ملی باید اجرا شود. در ایران هم باید قوانین رعایت شود.

نماینده وزارت ورزش درباره غیبت احمد ضیایی در این مراسم گفت: من صحبتی با ضیایی نداشم و اطلاع نداشتم که حضور دارند یا خیر. هنوز هم درب والیبال به روی ضیایی باز است. وی ۹ ماه مسئول والیبال بودند و امیدواریم همیشه در صحت و سلامت باشند و هنوز هم به والیبال کمک کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار