جاده‌ هراز باز است/ ممنوعیت تردد در جاده هراز لغو شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز قرار بود از ساعت ۸ صبح امروز به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای بسته شود، با پایان یافتن تعمیرات این محدودیت لغو شد و هم اکنون این جاده باز است.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: جاده هراز که براساس اطلاعیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار بود از ساعت ۸ تا ۱۷ امروز به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای بسته باشد که با توجه به پایان یافتن زودهنگام تعمیرات جاده‌ای و اصلاح بتنی این محدودیت لغو شد و هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده هراز امکان پذیر است.

وی افزود: جاده چالوس نیز به دلیل عملیات ایمن سازی تونل امیرکبیر تا ۲۰ اسفند ماه در روز‌های شنبه، یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه به غیر از چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی بسته است.

سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/

لغو محدودیت ترافیکی جاده هراز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۵:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام خواستم بدونم اگه امروزیکشنبه98/12/18 بخواهم از جاده هراز به شهرستا ن بجنورد خراسان شمالی سفر کنم ماموران شما اجازه این کار را به من میدهند


بنده یکی از بومیان آنجا هستم
آخرین اخبار