راه اندازی خانه جوان در سراسر خراسان جنوبی

تا پایان سال جاری خانه جوان در تمامی شهرستان های استان راه اندازی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سرپرست  مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در نشست کمیته تخصصی اشتغال ستاد ساماندهی امور جوانان استان خراسان جنوبی گفت : در حال حاضر ساختمان خانه جوان بیرجند با زیربنای یکهزار و 500 متر مربع و در شهرستان طبس با زیربنای 750 متر مربع در حال احداث است و سال آینده عملیات اجرایی ساختمان 2 خانه جوان دیگر در شهرستان های استان آغاز خواهد شد.

وی افزایش مشارکت جوانان در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی را یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان ذکر کرد و افزود : خانه جوان به عنوان مرکز رشد اجتماعی و توسعه توانمندی‌های جوانان در شهرهای بیرجند و سربیشه راه اندازی شده است.

سرپرست گفت :راه اندازی خانه جوان امتیاز بسیار بزرگی برای شهرستان ها محسوب می شود تا در آن شاهد رشد و پیشرفت جوانان و ساماندهی امور آنان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تبیین شغل و آموزش کارآفرینی برای جوانان به منظور ایجاد انگیزه و گرایش آنها به امکانات کارآفرینی در استان را ضروری دانست و ادامه داد : لازمه برداشتن قدم های موفق در حوزه های مختلف امور جوانان برنامه ریزی های مختلف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و اقدام متناسب با این برنامه ریزی ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: از محل تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت تسهیلات اشتغال به جوانان کارآفرین پرداخت می شود.

انتهای پیام/ک

راه اندازی خانه جوان با هدف توسعه توانمندی‌های جوانان در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.