رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: به دلیل بارش سنگین برف طی روز‌های گذشته، در حال حاضر تردد در محور سه راهی شهدا به نودشه تنها با زنجر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : صبح امروز (دوشنبه - ۱۹ آذر) در بسیاری محور‌های استان شاهد مه گرفتگی بودیم که همین موضوع می‌طلبد رانندگان نهایت دقت را و رعایت اصول ایمنی را داشته باشند.

وی ادامه داد : مسیر کرمانشاه به همدان و محور‌های بیستون، صحنه و کنگاور، محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب، محور اسلام آبادغرب به پل سیمره، محور کوزران، محور روانسر و محور کرمانشاه کامیاران هم اکنون با مه گرفتگی مواجه هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: در این شرایط بهتر است رانندگان با چراغ روشن و نور پائین رانندگی کرده و همچنین از سبقت‌های غیر مجاز که در چنین شرایطی ریسک آن به خاطر پائین بودن سطح دید بسیار بالاست، پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان همچنین به رانندگان توصیه کرد تا ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو‌های جلویی، بخاری ماشین خود را برای زودن بخار روی شیشه به منظور دید بهتر روشن نگه دارند.

وی تصریح کرد: احتمال وقوع سوانح رانندگی با پائین آمدن دید ناشی از مه آلود بودن هوا بسیار افزایش می‌یابد و کوچکترین غفلت ممکن است عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

حیدری در پایان از حضور ۶۵ گشت محسوس و نامحسوس پلیس در جاده‌های استان به منظور کنترل رفتار رانندگان و امدادرسانی به آن‌ها در مواقع لزوم خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

رانندگان نهایت دقت را و رعایت اصول ایمنی را در رانندگی داشته باشند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.