اخذ سند برای موقوفه ۲۰ میلیاردی حاج شفیع ابریشمی زنجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از اخذ سند برای موقوفه ۲۰ میلیارد تومانی حاج شفیع ابریشمی خبر داد.

اخذ سند برای موقوفه ۲۰ میلیاردی حاج شفیع ابریشمی زنجان به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام عیسی زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: یکی از موضوعاتی که مورد توجه اوقاف به عنوان متولی امور موقوفات است حفظ، توسعه و گسترش موقوفات است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان موقوفات ارزشمندی وجود دارد که استفاده درست از آن‌ها موجب اعتماد بیشتر واقفان شده است، تصریح کرد: خوشبختانه با راه‌اندازی سامانه جامع موقوفات و همچنین ثبت نیات در آن اعتماد واقفان نیز به اوقاف بیشتر شده است.

عیسی. زاده در ادامه به مهمترین اخذ سند‌های انجام شده توسط اوقاف اشاره کرد و گفت: اخیرا سند مالکیت موقوفه مرحوم حاج شفیع ابریشمی (اراضی روستای محمدآباد) زنجان اخذ شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: این سند برای مساحت بیش از یک هزار و ۵۰۰ هکتار و به ارزش ۲۰ میلیارد تومان اخذ شده است.
وی با بیان اینکه موقوفات شهرستان شامل اقسام مختلف است، گفت: یکی از موقوفات شاخص شهرستان مربوط به درمان است.

عیسی زاده گفت: یک‌چهارم خدمات درمانی و سلامت کشور جزو موقوفات هستند و در استان هم ۱۵ موقوفه شاخص در این زمینه‌داریم که سال گذشته بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون تومان در خدمات حوزه سلامت موقوفه داشتیم.

رئیس اداره اوقاف شهرستان زنجان تأکید کرد: در سطح شهرستان می‌توان به موقوفه هوشمند، حاج شفیع که کلینیک تخصصی شفیعی جزو همین موقوفات سلامت و درمان است.
 
انتهای پیام/ن
 
 

یک‌چهارم خدمات درمانی و سلامت کشور جزو موقوفات هستند

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.